Rakkaudesta maakuntaan ja matkailuun

Yhdistyksen toiminta on taloudellisesti ja poliittisesti sitoutumatonta. Hallituksessa on matkailualan yrittäjiä, kehittäjiä, opettajia ja alueellisten matkailuyhdistysten edustajia.

Yhdistyksemme hallitus v. 2023:

Anton Sutinen, puheenjohtaja, yrittäjä
Martti Jormanainen, varapuheenjohtaja, yrittäjä
Veli Lyytikäinen, FM
Kati Lipponen, markkinointipäällikkö
Sanna Karstikko, lehtori, Riveria
Liisa Mononen, yrittäjä, Ilomantsin Matkailuyhdistys ry
Kaisa Vallius, yrittäjä, Outokummun Matkailijayhdistys ry

Älä enää ihmettele - liity jäseneksi!

Pohjois-Karjalan Matkailu ry:n jäsenenä saat seuraavia etuja:

- olet mukana vaikuttamassa maakunnan matkailun kehitykseen
- löydät samanhenkistä seuraa
- saat alennuksen retkistä ja tapahtumista

Jäsenmaksu on 20 €/hlö + 10 €/perheenjäsen (kumppani, puoliso, lapsi).
Yritys-/yhteisöjäsen 50 € /1-10 henkeä työllistävä), 100 € (yli 10 henkeä työllistävä).

Jäsenmaksun voit maksaa tilille Pohjois-Karjalan Matkailu ry FI93 5770 0520 4714 56 ja
täyttää allaolevat tiedot jäsenrekisteriä varten. Voit lähettää lomakkeella myös viestejä.

Puheenjohtaja Anton Sutinen, anton.sutinen@gmail.com, p. 050 305 1120
Sihteeri Marja Tiittanen, marja.tiittanen@pohjoiskarjalaan.fi, p. 050 598 3290
Yhdistyksen osoite: Tiedepuisto 3A, Coworking-tila, Länsikatu 15, 80110 Joensuu

Pohjois-Karjalan matkailuyhdistykset

Nyt eletään matkailuyhdistysten uutta tulemista. Eikä ihme, koska yhdistyksessä on matala kynnys tulla mukaan ja tervetulleita ovat matkailuyritysten lisäksi kaupan ja palvelualan yritykset, yhdistykset, taiteen tekijät, käsityöläiset ja aktiiviset kuntalaiset. Kannustamme tutustumaan toimintaan ja lähtemään mukaan!

Kytömäen kivi, kuvaaja Anna Vaara.

Heinäveden Matkailuyhdistys

Heinävesi tunnetaan Valamosta, mutta matkailijalle on tarjolla myös kiinnostavia muinaismuistoja. Yhdistys järjestää retkiä ja tapahtumia.

Puheenjohtaja ja Puromäen tilan yrittäjä Hanne Kinnunen Puromäen tilalta..

Liperin Matkailuyhdistys

Liperin yhdistys perustettiin keväällä 2022 yhteistyössä kunnan kanssa. Yhdistyksen tavoitteena on ylläpitää visitliperi-sivustoa ja lisätä toimijoiden yhteistyötä.

Möhkön Mantan iloiset emännät.

Möhkön Matkailuyhdistys

Möhkö, Suomen itäisin kylä, sijaitsee Ilomantsissa Petkeljärven kansallispuiston vieressä. Yhdistys ylläpitää mohko.net-sivua ja yhdistää kylän toimijoita.

Yhdistyksen toiminnanjohtaja Eero Tuomisto Joensuun torilla.

Ilomantsin Matkailuyhdistys

Ilomantsin tunnistaa messuilla ja toreilla yhdistyksen kokoamilla osastoilla. Yhdistys tekee näyttävää Ilomantsin esitettä ja vastaa visitilomantsi-sivustosta.

Outokummun Matkailijayhdistys

Yhdistys vastasi Uuteen nousuun -matkailuhankkeesta vv. 2021-2022, joka tuotti visitoutokumpu-sivuston. Kesällä 2023 yhdistys oli OKUfestin pääjärjestäjä.

Kolin Matkailuyhdistys

Yhdistyksen perustama Kolin Matkailu Oy vastaa visitkoli.fi-sivustosta, matkailuneuvonnasta, kehityshankkeista ja yritysten palvelujen myynnistä.